Дистанційне навчання 8 клас

Синхронні уроки за посиланням   https://meet.google.com/pqn-vsvz-bso

14.04.2021

Тема: Хімічні властивості солей.
Завдання: опрацювати параграф 36 . Виконати завдання у робочому зошиті з даної теми. Після перегляду відео уроку виконайте тести за посиланням, що надіслане вам додатково.

Відео урок:



09.04.2021

Тема: Хімічні властивості кислот: взаємодія з основними оксидами, основами, солями. Реакція обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.
Завдання: опрацювати параграф 35 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 112 (завдання 1-4 )

Відео урок:

07.04.2021

Тема: Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами. Ряд активності металів. Реакція заміщення. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. 
Завдання: опрацювати параграф 30 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 115 (завдання 1-2 )

Відео урок:


02.04.2021

Тема: Поширення у природі та використання основ.
Завдання: опрацювати параграф 29 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 115 (завдання 4,5 )

Відео урок:



31.03.2021

Тема: Хімічні властивості амфотерних гідрооксидів, взаємодія з кислотами, лугами. Використання основ.
Завдання: опрацювати параграф 29 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 126 (завдання 1-7 )

Відео урок:



26.03.2021

Тема: Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання.
Завдання: опрацювати параграф 29 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 120 (завдання 1,2 )

Відео урок:




24.03.2021

Тема: Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
Завдання: опрацювати параграф 28 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 104 (завдання 4, 5)

10.03.2021

Тема: Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
Завдання: опрацювати параграф 28 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 104 (завдання 1, 2, 3)

Додатки до уроку

Відео урок 


20.01.2021

Тема: Молярна маса. Обчислення молярної маси речовини, числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини.
Завдання: опрацювати параграф 20 (с.105-107). Виконати завдання у робочому зошиті с. 63 (завдання 1)
Відео урок



15.01.2021

Тема: Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини.
Завдання: опрацювати параграф 19 (с.102-104). Виконати завдання у робочому зошиті с. 65 (завдання 1)
Відео урок ( дивитися від  7 хв 18 с. до кінця):

13.01.2021

Тема: Кількість речовини. Моль - одиниця вимірювання кількості речовини.Стала Авогадро.
Завдання: опрацювати параграф 19 (с. 98-102), зробити опорний конспект. 
Відео урок ( дивитися  7 хв 18 с. до розв'язування задач):


13.11.

Тема: Представлення результатів навчального проекту у вигляді презентації.

11. 11. 

Тема: Значення періодичного закону.
Завдання: опрацювати параграф 12. Підготувати навчальний проект за темою "Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів." (у вигляді презентації)
                                              Додаток до уроку:



о6.11.

Тема: Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома. 

Завдання: опрацювати  опорний конспект у зошиті с. 37-38. Виконати завдання з робочого зошита с. 38-40

04.11.

Тема: Періодична система хімічних елементів з позиції теорії будови атома.
Завдання: опрацювати параграф 10 та 11, зробити опорний конспект. Виконати завдання з робочого зошита с. 27-33
Додаток до уроку:



12.03

Практична робота № 3. Розв'язування експериментальних задач

Завдання: переглянути відео та заповнити інструктивну карту.


Інструктивна картка

Практична робота №3
РОЗВЯЗУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ
Мета: підтвердити знання властивостей оксидів, кислот, основ і солей; формувати вміння і навички експериментального вивчення властивостей речовин; спостерігати ознаки перебігу реакцій; складати рівняння реакцій, що підтверджують властивості речовин; робити висновки.
Хід роботи
1. Утрьох пробірках містяться розчини натрій гідроксиду, хлоридної кислоти та натрій хлориду. Використовуючи мінімальне число реактивів, визначте вміст кожної пробірки.
Дії 
NaOH



NaCI
HCI
Додавання індикатору
(написати спостереження і висновок)



Написати спостереження та рівняння якісної реакції  



2. Складіть рівняння реакцій для здійснення таких перетворень та напишіть спостереження:
СuО → CuCI2Cu(OH)2Cu(SO4)2;
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
ВИСНОВОК: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Додатки до уроку:
Стенд з хімії "Якісні реакції на аніони і катіони" купити в Україні

Урок "Якісні реакції на деякі йони"

Урок "Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з ...

04-05.05

Тема: Загальні способи добування кислот і середніх солей

Завдання: орацювати параграфи 35, 36 зробити опорний конспект, опрацювати схеми (є у параграфі). Написати рівняння реакціїй, що відповідають способам добування кислот і солей (скільки стрілок, стільки повинно бути рівнянь)

\

Додатки до уроку:

Відео урок: "Способи добування кислот, основ, солей, оксидів"


Дистанційний урок: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/5145

27-28.04

Тема: Загальні способи добування оксидів і основ.
Завдання: опрацювати параграфи 33, 34 зробити опорний конспект, опрацювати схеми (є у параграфі). Написати рівняння реакціїй, що відповідають способам добування оксидів і основ (скільки стрілок, стільки повинно бути рівнянь)



21.04

Тема: Систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми "Хімічні властивості, кислот, основ, оксидів та солей"

Самостійна робота з теми «Хімічні властивості основних класів неорганічних сполук»

1. Розподілити речовини по класам, назвати їх:

Са (ОН)2;  Аl 2Оз;  H3PO4;  Аl 2(SО4)з;  К2S;  Р2О5;  КОН;  Н20;  Na2О;   Н24;  Na2S;  К2 SО3;  NaОН;  Na24;  Н2S.
2. Дописати хімічне рівняння і зазначити тип реакції.
1) Аl 2О3+ НNO3  =
2) Zn (ОН)+ NaOH = 

3) Аl 2(SО4)3+КОН =
4) МgSО4 + LiОН =

5) ZnО + Н3РО4 =

6) Nа2О + НСl =7) СаО + Н2О =

8) Мg + НС1 =

9) Термічний розклад Fe(OH)3=

3. Скласти як найбільше формул з таких хімічних елементів: Nа, Н, О, К, S, Р.

 Сполуки класифікувати за класами.

4.  Закінчіть фразу.

1.Оксиди класифікуються на кислотні, амфотерні й…..

2.Складана речовина, що складається з атомів металу й кислотного залишку-це….

3.Кислотні оксиди не взаємодіють з….

4.Реакція взаємодії між кислотами й основами називається….

5.За кількістю атомів Гідрогену кислоти поділяються на …..

6.Індикатором на кислоти є…..

7.У лужному середовищі фенолфталеїн набуває кольору….

8.Складні речовини, що складаються з атомів металу й Оксигену, називаються…..

9.У результаті взаємодії основного й кислотного оксиду утворюється …..

10.Розчинні у воді основи називаються….

11. Основні оксиди не взаємодіють з ….

12.За вмістом Оксигену кислоти поділяються на безоксигенові й ….

13.Складні речовини, що складаються з атомів металу й однієї або кількох гідроксильних груп, називаються ….

.14.Унаслідок розчинення кислотних оксидів у воді утворюється …..

15.Нерозчинні основи внаслідок нагрівання розкладаються на....

16.Метиловий оранжевий набуває червоного кольору в середовищі…

17.Унаслідок розчинення основних оксидів у воді утворюється….

18.Гідроксиди,що взаємодіють і з кислотами, і з основами, називаються….

19.Хімічні реакції, з допомогою яких можна визначити речовини, називаються …..

20.Складні речовини, що складаються з атомів Гідрогену та кислотних залишків, називаються …...

5.  Розв’язати задачу

1)Дано:                              

 m(BaO) = 306г  

 H 2O     

Знайти 

 m(Ва(ОН)2)?

13.04

Тема: Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров'я людини. 

Завдання: Опрацювати параграф 32 с. 179-180, зробити опорний конспект. Підготувати повідомлення про вплив солей на довкілля і здоров'я людини.

Тести: https://naurok.com.ua/test/seredni-soli-228248.html

06-07.04

Тема: Фізичні та хімічні властивості солей, їх поширення в природі.



Хімічні властивості солей:

Відео урок:


30-31.03

Тема: Фізичні властивості кислот. Хімічні властивості кислот. Ряд активності металів. Заходи безпеки під час роботи з кислотами
Опрацювати параграф 30, зробити конспект. Виконати впр. 236 - 239

Дистанційний урок:https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/5150

Відео урок :





16-17.03
Тема: Хімічні властивості нерозчинних основ. Хімічні властивості амфотерних гідрооксидів. Використання основ.
Опрацювати параграф 29, зробити конспект. Виконати впр. 226, 228 

Дистанційний урок::  : https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4893

Хімічні властивості основ:








Комментариев нет:

Отправить комментарий