Синхронні уроки за посиланням https://meet.google.com/pqn-vsvz-bso
14.04.2021
Тема: Хімічні властивості солей.
Завдання: опрацювати параграф 36 . Виконати завдання у робочому зошиті з даної теми. Після перегляду відео уроку виконайте тести за посиланням, що надіслане вам додатково.
Відео урок:
09.04.2021
Тема: Хімічні властивості кислот: взаємодія з основними оксидами, основами, солями. Реакція обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.
Завдання: опрацювати параграф 35 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 112 (завдання 1-4 )
Відео урок:
07.04.2021
Тема: Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами. Ряд активності металів. Реакція заміщення. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.
Завдання: опрацювати параграф 30 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 115 (завдання 1-2 )
Відео урок:
02.04.2021
Тема: Поширення у природі та використання основ.
Завдання: опрацювати параграф 29 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 115 (завдання 4,5 )
Відео урок:
31.03.2021
Тема: Хімічні властивості амфотерних гідрооксидів, взаємодія з кислотами, лугами. Використання основ.
Завдання: опрацювати параграф 29 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 126 (завдання 1-7 )
Відео урок:
26.03.2021
Тема: Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання.
Завдання: опрацювати параграф 29 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 120 (завдання 1,2 )
Відео урок:
24.03.2021
Тема: Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
Завдання: опрацювати параграф 28 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 104 (завдання 4, 5)
10.03.2021
Тема: Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
Завдання: опрацювати параграф 28 . Виконати завдання у робочому зошиті с. 104 (завдання 1, 2, 3)
Додатки до уроку
Відео урок
20.01.2021
Тема: Молярна маса. Обчислення молярної маси речовини, числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини.
Завдання: опрацювати параграф 20 (с.105-107). Виконати завдання у робочому зошиті с. 63 (завдання 1)
Відео урок
15.01.2021
Тема: Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини.
Завдання: опрацювати параграф 19 (с.102-104). Виконати завдання у робочому зошиті с. 65 (завдання 1)
Відео урок ( дивитися від 7 хв 18 с. до кінця):
13.01.2021
Тема: Кількість речовини. Моль - одиниця вимірювання кількості речовини.Стала Авогадро.
Завдання: опрацювати параграф 19 (с. 98-102), зробити опорний конспект.
Відео урок ( дивитися 7 хв 18 с. до розв'язування задач):
13.11.
Тема: Представлення результатів навчального проекту у вигляді презентації.
11. 11.
Тема: Значення періодичного закону.
Завдання: опрацювати параграф 12. Підготувати навчальний проект за темою "Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів." (у вигляді презентації)
Додаток до уроку:
о6.11.
Тема: Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.
Завдання: опрацювати опорний конспект у зошиті с. 37-38. Виконати завдання з робочого зошита с. 38-40
04.11.
Тема: Періодична система хімічних елементів з позиції теорії будови атома.
Завдання: опрацювати параграф 10 та 11, зробити опорний конспект. Виконати завдання з робочого зошита с. 27-33
Додаток до уроку:
12.03
Практична робота № 3. Розв'язування експериментальних задач
Завдання: переглянути відео та заповнити інструктивну карту.
Інструктивна картка
Практична робота №3
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ
Мета: підтвердити знання властивостей оксидів, кислот,
основ і солей; формувати вміння і навички експериментального вивчення
властивостей речовин; спостерігати ознаки перебігу реакцій; складати рівняння
реакцій, що підтверджують властивості речовин; робити висновки.
Хід роботи
1. Утрьох пробірках
містяться розчини натрій гідроксиду, хлоридної кислоти та натрій хлориду.
Використовуючи мінімальне число реактивів, визначте вміст кожної пробірки.
Дії
|
NaOH
|
||
NaCI
|
HCI
|
||
Додавання індикатору
(написати спостереження і висновок)
|
|||
Написати спостереження та рівняння якісної
реакції
|
2. Складіть рівняння реакцій для здійснення таких перетворень та напишіть
спостереження:
СuО → CuCI2 → Cu(OH)2 → Cu(SO4)2;
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
ВИСНОВОК:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Додатки до уроку:
04-05.05
Тема: Загальні способи добування кислот і середніх солей
Завдання: орацювати параграфи 35, 36 зробити опорний конспект, опрацювати схеми (є у параграфі). Написати рівняння реакціїй, що відповідають способам добування кислот і солей (скільки стрілок, стільки повинно бути рівнянь)
Додатки до уроку:
Відео урок: "Способи добування кислот, основ, солей, оксидів"
Дистанційний урок: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/5145
27-28.04
Тема: Загальні способи добування оксидів і основ.
Завдання: опрацювати параграфи 33, 34 зробити опорний конспект, опрацювати схеми (є у параграфі). Написати рівняння реакціїй, що відповідають способам добування оксидів і основ (скільки стрілок, стільки повинно бути рівнянь)
21.04
Тема: Систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми "Хімічні властивості, кислот, основ, оксидів та солей"
Самостійна робота з теми «Хімічні властивості основних класів неорганічних сполук»
21.04
Тема: Систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми "Хімічні властивості, кислот, основ, оксидів та солей"
Самостійна робота з теми «Хімічні властивості основних класів неорганічних сполук»
1. Розподілити речовини по класам, назвати їх:
Са (ОН)2; Аl 2Оз; H3PO4; Аl 2(SО4)з; К2S; Р2О5; КОН; Н20; Na2О; Н2SО4; Na2S; К2 SО3; NaОН; Na2SО4; Н2S.
2. Дописати хімічне рівняння і зазначити тип реакції.
1) Аl 2О3+ НNO3 =
2) Zn (ОН)2 + NaOH =
3) Аl 2(SО4)3+КОН =
4) МgSО4 + LiОН =
5) ZnО + Н3РО4 =
6) Nа2О + НСl =7) СаО + Н2О =
8) Мg + НС1 =
9) Термічний розклад Fe(OH)3=
3. Скласти як найбільше формул з таких хімічних елементів: Nа, Н, О, К, S, Р.
Сполуки класифікувати за класами.
4. Закінчіть фразу.
1.Оксиди класифікуються на кислотні, амфотерні й…..
2.Складана речовина, що складається з атомів металу й кислотного залишку-це….
3.Кислотні оксиди не взаємодіють з….
4.Реакція взаємодії між кислотами й основами називається….
5.За кількістю атомів Гідрогену кислоти поділяються на …..
6.Індикатором на кислоти є…..
7.У лужному середовищі фенолфталеїн набуває кольору….
8.Складні речовини, що складаються з атомів металу й Оксигену, називаються…..
9.У результаті взаємодії основного й кислотного оксиду утворюється …..
10.Розчинні у воді основи називаються….
11. Основні оксиди не взаємодіють з ….
12.За вмістом Оксигену кислоти поділяються на безоксигенові й ….
13.Складні речовини, що складаються з атомів металу й однієї або кількох гідроксильних груп, називаються ….
.14.Унаслідок розчинення кислотних оксидів у воді утворюється …..
15.Нерозчинні основи внаслідок нагрівання розкладаються на....
16.Метиловий оранжевий набуває червоного кольору в середовищі…
17.Унаслідок розчинення основних оксидів у воді утворюється….
18.Гідроксиди,що взаємодіють і з кислотами, і з основами, називаються….
19.Хімічні реакції, з допомогою яких можна визначити речовини, називаються …..
20.Складні речовини, що складаються з атомів Гідрогену та кислотних залишків, називаються …...
5. Розв’язати задачу
1)Дано:
m(BaO) = 306г
H 2O
Знайти
m(Ва(ОН)2)?
13.04
Тема: Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров'я людини.
Завдання: Опрацювати параграф 32 с. 179-180, зробити опорний конспект. Підготувати повідомлення про вплив солей на довкілля і здоров'я людини.
Тема: Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров'я людини.
Завдання: Опрацювати параграф 32 с. 179-180, зробити опорний конспект. Підготувати повідомлення про вплив солей на довкілля і здоров'я людини.
Тести: https://naurok.com.ua/test/seredni-soli-228248.html
06-07.04
Тема: Фізичні та хімічні властивості солей, їх поширення в природі.
Презентація до уроку: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-soli-fizichni-vlastivosti-poshirenist-v-prirodi-i-zastosuvannya-dlya-uchniv-8-klasu-83273.html
Презентація до уроку: https://naurok.com.ua/prezentaciya-himichni-vlastivosti-soley-8-klas-9669.htm
Хімічні властивості солей:
Відео урок:
30-31.03
Тема: Фізичні властивості кислот. Хімічні властивості кислот. Ряд активності металів. Заходи безпеки під час роботи з кислотами
Опрацювати параграф 30, зробити конспект. Виконати впр. 236 - 239
Дистанційний урок:https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/5150
Презентація по темі: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-kisloti-himichni-vlastivosti-kislot-108018.html
Відео урок :
16-17.03
Опрацювати параграф 29, зробити конспект. Виконати впр. 226, 228
Дистанційний
урок:: : https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4893
Презентація по темі: https://naurok.com.ua/prezentaciya-himichni-vlastivosti-lugiv-i-nerozchinnih-gidroksidiv-8-klas-9228.html
Хімічні
властивості основ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий